Pemain Baru La Liga Sepanyol 2018-2019

136
La Liga Sepanyol Transfer
La Liga Sepanyol Transfer

La Liga Sepanyol dijangka akan bergulir seminggu lagi. Pertandingan akhir Piala Dunia 2018 berlaku 18 hari lalu. Ini mungkin tidak mustahil dalam dua setengah minggu ini tanpa bola sepak yang bermakna telah merasakan slog padang pasir yang tidak dapat dinafikan, walaupun terdapat masih banyak pembentukan Piala Dunia yang belum dicerna dan dimetabolisme.

Malangnya, di sini kita berada. Kickoff Liga Perdana lapan hari lagi. Sebagai pendekatan pada 17 Ogos, agak cepat pada masa itu, sudah tiba masanya untuk melihat para peserta kempen La Liga 2018-19. Bagi kepentingan pemain online sport betting malaysia kami, kami akan menangani tugas dalam beberapa ansuran selama beberapa minggu. Pada akhir musim lepas, kami mengucapkan selamat tinggal kepada Málaga, Las Palmas dan Deportivo La Coruña – hanya masuk akal untuk menendang dengan melihat tiga pasukan yang telah mengambil tempat mereka.

Rayo Vallecano

Ditubuhkan: 1924

Kota: Vallecas, Madrid (605 km / 376 batu barat daya dari Barcelona)

Stadium (Kapasiti): Campo de Fútbol de Vallecas (14,708)

Jurulatih: Michel

Kali terakhir di La Liga Sepanyol: 2015-16

Pemulihan musim 2017-18: Los Vallecanos memperoleh promosi automatik dengan 76 mata liga tinggi dan perbezaan matlamat +19. Gol mereka yang mencatat 67 gol, baik untuk kedua di Segunda, membuat mereka hanya satu daripada dua pasukan di bahagian itu untuk purata lebih daripada 1.5 gol setiap perlawanan. Raúl de Tomás adalah penjaring gol utama mereka dengan 24, dengan Óscar Trejo menyumbangkan 12 golnya sendiri. Sementara itu, kapten, Adri Embarba, melatih pasukan dalam membantu, dengan 14.

Rayo tersingkir dari pintu pada 2017-18, membelanjakan ketiga pertamanya musim di antara kelapan dan keempat belas dalam jadual liga, sebelum menyentuh kapal itu. Mereka menamatkan kempen itu sebagai mungkin pasukan terbaik di bahagian ini, tidak lebih buruk daripada tempat kedua dalam 16 minggu terakhir, dan memegang tempat teratas untuk enam daripada tujuh yang terakhir.

Transfer Pemain La Liga Sepanyol Rayo Vallecano

Ketibaan: Gaël Kakuta, LW (€ 3.0 mm, dari China); José Pozo, Serangan Tengah (€ 1.3 mm, dari Almeria); Emiliano Velázquez, CB (€ 1.0 mm, dari Atletico Madrid); Luis Luis Advíncula, RB (pinjaman, dari Tigres UANL, di Mexico)

Berlepas: Johan Mojica, LB (€ 5.0 mm, pinjaman ke Girona dibuat kekal); Baiano, RB (€ 1.5 mm, ke Alanyaspor, dalam ayam belanda); Raúl de Tomás, CF (akhir pinjaman – kembali ke Real Madrid Castilla); Unai López, Penyerang Midfield (akhir pinjaman – kembali ke Athletic Bilbao)

Yang wajib diketahui: Peminat Rayo, Los Bukaneros (Buccaneers), mewakili barisan kelas pekerja Vallecas di Madrid, terkenal dengan pandangan sayap kiri mereka, iaitu perkauman menentang perkauman, fasisme dan homophobia, serta memprotes terhadap pengkomersialan bola sepak. Selaras dengan tema buccaneering mereka, lagu yang mana kelabnya paling terkenal, “La Vida Pirata” (“The Pirate Life”) sentiasa dihidangkan di permainan kelab.

Pada tahun 2014, apabila Carmen Martínez Ayuso yang berusia 85 tahun diusir dari rumahnya lebih daripada 50 tahun di Vallecas, kelab itu, yang diketuai oleh jurulatih Paco Jémez, bukan sahaja menawarkan untuk membantu dia mencari rumah baru, tetapi juga membayarnya sewa!

Pada 2018-19 … Mari kita nyata, selepas Barcelona, ​​ini sepatutnya menjadi pasukan La Liga Sepanyol kegemaran anda.

Berita buruk di sini ialah Rayo telah kehilangan salah satu penyumbang terbesar musim lalu dengan Raúl de Tomás kembali ke RM Castilla. Walau bagaimanapun, dari segi skuad, bakinya skuad mengembalikan sebahagian besarnya, ditambah dengan beberapa ketua baru yang perlu mengatasi permulaan XI padat.

Kekurangan mendalam di bahagian tengah dapat menjadi isu, tetapi ada yang tinggi di sini dan, setelah menghabiskan dua tahun dari La Liga Sepanyol, Rayo kembali cukup pengalaman penerbangan teratas untuk percaya bahwa mereka milik. Memandangkan keadaan pendatang baru La Liga Sepanyol mereka, untuk mengatakan tidak ada beberapa penyokong yang benar-benar dipersoalkan, ia tidak terlalu sukar untuk melihat Los Vallecanos bertahan musim ini.

S.D. Huesca

Ditubuhkan: 1960

Lokasi: Huesca, Aragon (260 km / 160 km barat laut dari Barcelona)

Stadium (Kapasiti): El Alcoraz (7,500)

Jurulatih: Leo Franco

Kali terakhir di La Liga Sepanyol: Tidak pernah!

Rekod musim 2017-18: Huesca memulakan musim penerbangan teratas kali pertama mereka menamatkan segunda en la Segunda, dengan 75 mata, memperoleh promosi automatik. Huesca mencatatkan perbezaan gol terbaik liga +21, pertaruhan 61 kali, sementara hanya membenarkan 40 penentangnya. Ini mengikat mereka dengan Sporting Gijón untuk mempertahankan pertahanan ketiga di bahagian itu. Sekiranya anda akan mengizinkan saya segera mengetepikan, mari meluangkan masa untuk dua pertahanan yang benar-benar lemah yang akan hilang selama-lamanya ke peringkat umur. Pertimbangkan Osasuna dan Cadiz, penyandang tempat kelapan dan kesembilan liga, yang membolehkan gol 34 dan 29 (!!), masing-masing. Dalam 42 permainan! Aduh. Maaf, lelaki!

Pada mana-mana nilai…

Seperti Rayo, Huesca, juga bergaduh dalam minggu-minggu pembukaan 2017-18. Mereka berjaya kembali ke landasan lebih cepat, membelanjakan 25 daripada 30 minggu terakhir musim di salah satu daripada dua tempat teratas dalam jadual liga, dalam perjalanan ke tempat kedua, dan tempat promosi automatik tersebut di atas.

Peminjam Watford Chucho Hernández dan pemain tengah menyerang Gonzalo Melero berkongsi pendahuluan kelab itu dengan 16 gol masing-masing, sementara David Ferreiro mengetuai pasukan dengan 11 assist. Sementara itu, penjaga gol Álex Remiro juga membintangi, membolehkan hanya 38 gol dalam 40 perlawanan. Malangnya, pinjamannya hampir berakhir pada hujung musim, dan dia kembali ke Bilbao, digantikan oleh pemain pinjaman baru, Argentinean berusia 22 tahun, Atlético Madrid, Axel Werner.

Transfer Pemain S.D. Huesca

Ketibaan: Lusinho, LB (pemindahan percuma, dari Deportivo La Coruña); Jorge Miramón, RB (pemindahan percuma, dari Reus Deportiu); Eugeni Valderrama, Menyerang Midfield (pinjaman, dari Valencia B); Rúben Semedo, CB (pinjaman, dari Villareal); Xabier Etxeita (pinjaman, dari Athletic Bilbao); Samuele Longo, CF (pinjaman, dari Inter Milan); Damián Musto, MF (pinjaman, dari Club Tijuana, di Mexico); Pablo Insua, CB (pinjaman, dari FC Schalke 04); Axel Werner, GK (pinjaman, dari Atlético Madrid)

Berlepas: Álex Remiro, GK (akhir pinjaman – kembali ke Athletic Bilbao); Álvaro Vadillo, LW (pemindahan percuma, ke Granada); Jair Amador, CB (pemindahan percuma, ke Maccabi Tel Aviv).

Adakah kamu tahu? Pelepasan asal kelab Huesca CF dicipta pada tahun 1910. Kelab ini menyertai Persekutuan Bola Sepak Sepanyol Diraja pada tahun 1922, tetapi akhirnya dilipat pada 1926. Penggantian, CD Huesca dilahirkan pada tahun 1929, dan dinamakan Unión Deportiva pada tahun 1940, hanya sekali lagi menutup pintunya pada tahun 1956, kerana masalah kewangan. Penyerahan semula kelab ini ditubuhkan pada tahun 1960, dan telah beroperasi secara berterusan selama hampir enam dekad.

Pada 2018-19 … Huesca adalah salah satu pasukan paling padat dan konsisten di musim lepas Segunda. Walau bagaimanapun, banyak kejayaan mereka berpunca daripada serangan yang menyekat jauh lebih kuat daripada yang mereka hadapi di La Liga Sepanyol. Sukar untuk melihat pembelaan bertahan dan juga musim lalu, tidak terlalu penting kerana penjaga gol bintang musim lalu hilang. Selain itu, mereka akan mengintegrasikan wajah baru di seluruh bidang. Mereka akan bertarung dengan baik di musim teratas di peringkat pertama kelab, tetapi mereka akan menghadapi cabaran besar dalam kedua-duanya menjaga bola keluar dari gawang mereka sendiri, dan mencetak gol untuk memastikan sekurang-kurangnya beberapa kemenangan, Huesca tinggal di La Liga Sepanyol tidak mungkin menjadi sangat panjang.

Real Valladolid

Ditubuhkan: 1928

Lokasi: Valladolid, Castilla y León (658 km / 409 batu di barat Barcelona)

Stadium (Kapasiti): Estadio José Zorrilla (26,512)

Jurulatih: Sergio González

Kali terakhir di La Liga Sepanyol: 2013-14

2017-18 musim: Valladolid menamatkan kempen liga di tempat kelima, menjaringkan 69 gol liga. El Pucela menamatkan kempen dengan 67 mata dan perbezaan gol sebanyak +14. Valladolid tidak memotong angka calon promosi untuk banyak 2017-18, kerana mereka mengakui gol pada tahap yang sepatutnya berada di bahagian bawah dan membelanjakan hanya satu daripada 35 minggu terakhir di atas tempat kelima dalam jadual. Mereka merebak sebahagian besarnya di antara tempat ketujuh dan kesebelas, sebelum lonjakan akhir mendapat tempat dalam promosi playoff. Sekali lagi, mereka melaju ke promosi, pertama mengetepikan Sporting Gijón dengan skor 5-2 di atas dua perlawanan, sebelum mengalahkan Numacia 4-1 (3-0 di leg pertama) untuk mengukuhkan tempat mereka di La Liga Sepanyol untuk 2018- 19.

Jaime Mata merupakan penjaring terbanyak bukan hanya untuk Valladolid, tetapi untuk keseluruhan bahagiannya, 33 golnya sembilan lebih baik daripada Rayo’s Raúl de Tomás total 24 (Mata menambah dua lagi gol dalam playoff promosi, menjadikan jumlah musimnya 35). Sementara itu, Óscar Plano mengetuai pasukan dalam membantu, dengan 8. Dalam apa yang mungkin menjadi pukulan yang sangat menghancurkan untuk El Pucela, Mata – dan kira-kira 45% daripada gol pasukan dari musim lalu – hilang, ketika ia menandatangani dengan Getafe pada pemindahan percuma berikutan tamat tempoh kontraknya. Saya terus terang tidak tahu bagaimana satu pasukan yang mungkin telah overmatched dalam rosiest senario pulih dari itu.

Transfer Pemain Real Valladolid

Ketibaan: Ivi, RW (pinjaman, dari Levante); Keko, RW (pinjaman, dari Málaga); Alberto Guitián (akhir pinjaman – pulangan dari Sporting Gijón)

Berlepas: Jaime Mata, CF (pemindahan percuma, ke Getafe); Cerah, CB (pemindahan percuma, ke Las Palmas); Giannis Gianniotas, RW (akhir pinjaman – kembali ke Olympiacos); Pablo Hervías, RW (akhir pinjaman – kembali ke Eibar)

Adakah kamu tahu? Valladolid memenangi pingat perak pada 1984, mengetepikan Atlético Madrid 3-0 di final Copa de la Liga – pertandingan kalah mati yang hanya berlangsung selama empat tahun (1983-86). Barcelona menang pada 1983 dan 1986, dengan Real Madrid mendakwa Piala pada tahun 1985.

Kemunculan penerbangan terbaik Real Valldolid yang diperoleh pada 1996-97, ketika El Pucela menduduki tempat ketujuh, di bawah bimbingan Rafa Benitez.

Divisyen 2006-07 Valladolid mempunyai tuntutan yang cukup kukuh untuk tajuk “Segunda Pasukan Segera Ever”, mencapai rekod divisyen 88 mata, menamatkan 26 di tangga keempat di atas (iaitu, bukan promosi), tidak terkalahkan dalam 29 perlawanan lurus antara Oktober 2006 dan Mei 2007, dan mendapat promosi pada 22 April 2007, dengan lapan perlawanan yang tersisa dalam musim ini – paling awal mana-mana kelab telah mencapai promosi dalam sejarah bola sepak Sepanyol.

Pada 2018-19 … Pertimbangkan: pasukan tempat kelima dengan pertahanan bawah ketiga di peringkat kedua kini tanpa jauh dan pemangkin utama dalam serangan, dan telah melakukan sedikit dalam pasaran perpindahan untuk mengisi kekosongan itu, atau bermakna mempertingkatkan pertahanan. Ini boleh menjadi suram.

Tunggu pada hari-hari yang akan datang untuk ansuran yang memukau seterusnya, apabila kita melihat segelintir pencuri yang mungkin akan menghabiskan musim yang akan datang untuk kehidupan La Liga Sepanyol mereka.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here